Firande

Skulle precis skriva in ett blogg inlägg igår, men slutade med
att jag fick kasta mig in i duschen och göra mig i ordning för att
åka iväg med ett par vänner. Vad jag fick veta dagen innan var
att jag inte behövde komma förrän vid 4 tiden, men, slutade
med att de hämtade mig vid 12-1 då jag fortfarande satt i pyjamas
och tänkte ta en slö dag. Om de hade ringt några minuter senare
en vad de gjorde skulle jag haft en ansiskts mask på mig.

Vi skulle fira en väns födelsedag (hade totalt glömt bort att de
var den 1 igår) åt middag, bowlade och var lite sociala med varandra.

Nåja, de var sociala med varandra, kändes de som. Det är så
grymt tråkigt när alla sitter och pratar om "Vampyr lajv".
Det är typ som teater, rollspel, de håller på med på ett ställe,
en ganska stor grupp med personer som håller på med det.
Jag gillar rollspel, men av det jag har sett och hört värkar det
skit tråkigt. Det är för mycket "de fuskar" "det är inte rättvist" och
såna saker, jaja.. lockar *harkel* jätte mycket.

Två små söta katt ungar höll mig sällskap i stället, lite butter
på mig själv att jag glömde kameran.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback