Funderingar

Sitter och funderar lite medan jag väntar på att mitt
te ska svalna lite. Lite sent för te kanske, men de lugnar
så skönt. Har suttit och bloggat lite och snabb skissat lite
i dag.. känns inte precis som mycket gjort. Allt känns så
annorlunda nu när skolan är slut. Jag är stressad men
en då inte, jag njuter av de långa sov mornarna men en då
inte. Känns inte som om man kan slappna av förrän man
har ett jobb.

Känns lite meningslöst att vara tecknare just nu,
varför blev man inte intresserad av matte eller samhälle
istället.

Känns som om de bara dyker upp bättre tecknare i
mindre åldrar med nu, att de får reflex mässigt mer
beundran för deras ålder och ignorerar tanken att
de kan ha växt upp med målandet eller gått åratal i
olika tecknar skolor på fritiden.

Speciellt britter på nått sett är oftast 15-16  år
och extrema på att teckna. När man random
söker på deviantart hittar jag oftast de.

Nåja, får försöka ta en dag i taget och se vad som händer,
nu ska jag dricka upp mitt te och sedan lägga mig.


oklar snabb skiss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback