Städat~

Yay, färdig städat :D
Städade mina låder i skrivbordet, men efter 3 timmar när jag var
klar isåg jag att de blev inte mycket städat. De såg typ likadant ut i
låderna som när jag började städa, men skrivbordet blev i alla fall rent
så jag kan skissa bättre. Nu sitter jag och njuter av en Billy pizza kyckling.
blev förvånat att vi hade de kvar, var ju bara en sak de skulle sälja ett tag,
så undra om mamma gjorde ett litet mini föråd med dem till mig. Nåja, 
gör inte mig ledsen. Kännde att jag var tvungen att ta en, mamma fick för 
sig att vi skulle bli mätta om vi bara åt en massa grönsaker med dipp.
Hehe, tror hon håller med att de inte var så mycket till middag när rästen
av familjen nu hämtat varsin pizza bit. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback