Snurre bröd

Sitter och njuter av en varm snurre bröd. Heheh, det heter inte så
men jag kan inte tyda vad det heter, tror det står på korianska på
paketet. Men efter som att den har som en liten grön spiral fick den
namnet snurre bröd av min familj.

Gott sött bröd som är gjort på grönsaker, vilket man inte kan tro när
man äter den. smaken är svår att beskriva, allt jag nog kan säga är
ganska sött bröd. Sitt nu dock inte och föreställ dig frukost brödet
som sött. Helt annurlunda, lite mer bulle smak över det.



Kommentarer
Postat av: Emma

ohh, det är så gott ju, dock fick jag ju aldrig chansen att äta det varmt,men den var god kall iallafall o

2009-09-15 @ 10:28:56
URL: http://ieow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback