Shoppat

Haha, har äntligen tagit mig till mods och shoppat lite för mig själv.
Gick bättre en vad jag trodde. Fick till och med 20% rabbart i handen
när jag gick in på H&M. Haar inte så stora förväntningar på affärer
i kalmar, vill ha mer svart vitt och i mer gothic stil, men det är antingen
H&M eller super dyra alternativ affärer som knappt har några kläder.

Efter att ha hoppat omkring lite i stan fick jag faktiskt en stor lista på
köpta saker


  • 2 par super gothic aktiga kjolar
  • 2 par svarta byxor .. ettt par som sitter åt och ett par lösa
  • 2 par strumpbyxor (skit coola X'D <3 ena paret har ett svart
    ben och andra vitt XD <3 jag ser ut som en joker tjej <3 )
  • 1 söt lite gotich aktig skjorta
  • 5 påsar nudlar ( var tvungen -3-')
  • 2 root bear
  • 1 cherry coke
  • 2 ramen
  • 1 svart nagelack X3

Riktigt mysik och skön dag, blev ännu bättre av att få höra en Reggie
gatuspelare.


Ledsen, men blir ingen bild, allt är svart så  blir bara en svart hög om
jag försöker fota


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback