Servering av Root Beer

Haha, alltid funderat varför det heter "Beer" men jag tror jag fick
mitt svar idag.

Root Beer
1. kyl ner den
2. ta ett stort glas (burken är som en cola burk men ta ett stort glas)
3. lägg en vaniljglass kula i glaset.
4. häll i Root beer (var berädd på extremt mycket skum)
5. häll i tills skummet är på väg att rinna över
6. toppa med grädde

klart~ :D

- Notera försök inte ta bort skummet för att få plats med mer
av Root Beern, det skummar upp extremt på grund av glassen,
mycket glass smak och glass hamnar i skummet. Även att det är
som skum går det att dricka som vanligt med.

- Notera ta inte mer än en kula glass, ju mer glass, ju mer skum.



Stor shock, tog lite för mycket
glass.




Tada! okej blev inte så snyggt men
jag kan inte hantera grädde XD


Kommentarer
Postat av: Emma

VILL HAAAAAAAAAAAAAA ; _ ;<333

2009-09-12 @ 23:52:47
URL: http://ieow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback