Ramen kopp

Testade en av mina Ramen idag, eller ja ramen och ramen,
en kopp med nudlar, väldigt mycket smak och spa.
Ramen som jag vet det är ju en soppa med en massa saker
i som fisk och grönsaker.  Eftersom att min syrra pratat om
det och sagt att de bara är som en liten  "kopp" tänkte jag,
"okej om jag en nu vid 2-3 tiden lär de inte störa min
hunger till maten eftersom de bara är en liten kopp
"

Vadå liten?! När de varma vattnet hade värmt det lilla som
fanns inuti var hela burken full med nudlar, var super mätt
när jag bara ätit halva, och mättheten sitter fotfarande.

Nåja, var starkt.. mättande.. och extremt gott!

Älskar iden med hur man gör i ordning den .3.
Häll i kokande vatten och låten stå i 3 min, sedan redo att ätas





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback