Oaktivitet

Ursäkta min lilla oaktivitet den senaste tiden, men håller på
att sammla en massa matrial och information om saker, dels
för vad jag ska göra med mitt liv och dels för bara intresse
saker jag nog kommer ta upp här med om ett tag,

som ex, har gjort Cihbe001 till en lerfigur, har lite kvar på den
att arbeta med innan jag tänker visa upp den.

Alexandra är även hämma igen, hurray, och funderar om jag
ska fråga om vi kan dra till stan någon gång i veckan, hon var
väldigt sugen på Tahi Silk . Jag behöver i alla fall dra till stan för
att se om jag kan hitta kläder till mig. Gillar jätte mycket stilen
som  är i affärerna nu, ska bara hitta nått jag trivs i med.

Kommer nog vara väldigt oaktiv just denna veckan ut. så
see yo~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback