Min nya japanska brev kompis = disaster

Jupp, har bara skrivit till honom ett par gånger och
har redan insett vad han är ute efter, att få mig som
hans tjej.

varför jag tror det?

1. Sidan vi möttes på är en singel och vänn site

2. Han svarar aldrig på mina frågor om japan när han
lova mig att svara på om jag hade några. 

3. Det första brevet han skickar frågar han om jag har
pojkvänn i det andra skriver han
"Do not worry, I do not have a girlfreind at this moment."


Han har nu slutat skriva till mig efter att jag frågade honom
om att få hjälp med att få kontakt med en annan"kille" ifrån
Tokyo. Ett "nej jag vill inte hjälpa" finns tydligen inte i hans
huvud.

Men lider inte, han var riktigt tråkig att prata med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback