kallare och kallare

uhuh, det märks att hösten kommit, har nu druckigt
4 stora koppar med Persia te, satt mig i en varm filt
och pösiga kläder. Så glad att vår bärbara är hämma
igen, nu slipper jag sitta nere i kylan.

Har en massa foton jag borde lägga upp men kylan
gör så jag blivit extremt lat och vill inte göra nått, vill
inte lämna den varma filten. Tecknadet går även sämmre
på grund att jag har bärbara. Önskar lite att jag hade en
egen bärbara så jag skulle kunna installera Pohtoshop.
Den bärbara jag använder är pappas och han tillåter oss
inte att instalera nått.

Nåja, hoppas jag får det där jobbet jag skrev till senast, får
jag nog lite mer rörelse på mig och får upp värmen utan
filt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback