Jobbcoach

uhn, väcktes vid 7 av en strässad mamma som påminner
en att jag skulle på Jobbcoach information. Inget kul, man
ligger där skrämd av att tro huset brinner först, men att de
bara är mamma som är på väg till jobbet.

Blev körd till stan med pappa och gick omkring på en så kallad
Jobbcoach information. Jag hade förväntat mig ett stort rum man
skulle få sitta och lyssna på en föreläsning, men tydligen betyder
Jobbcoach information att man går omkring och lyssnar på en
massa människor som sitter/står vid var sitt bord och försöker få
en att välja dem.

Har svårt att välja och pappar tjatar att jag ska välja nu på
sekunden, så, valde ut 3 jag tyckte värkade bra, blundade och
pekade på ett papper.. typ.

Ser inte direkt fram i mot något med detta, så får se hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback