Familje kärlek (existerar inte här)

Vanlig gnällig dag. Mamma klagar på en det första hon
gör när hon ser en.

- God morgon mamma
- Sätt inte på tvn de första du gör!!!!!!!!!

kärlek.. Hon brukar inte hålla på och gnälla och klaga på
alla förren senare på dagen så antar att detta är hennes
dåliga dag.

I min familj finns 1 viktig regler enligt mina föreldrar.

Mammas regel - ingen mår dåligt i familjen eller förtjänar
uppmärksamhet förutom jag

Pappas regel - är jag sjuk är jag döende, är du sjuk får 
du fan ta och kämpa lite 

Så, jag tänker spändera min tid istängd i rummet för att slippa
få en massa gnäll om hur hopplös, patetisk, lat och barnslig jag
är även om man inte ens har sagt nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback