Allergi

Har fått en fobi att äta hors mina vänner, vi åt en färdig gjord kyckling,
vilket jag vet är helt underbara, men när vi väl åt tyckte jag det var en
väldigt konstig smak, men eftersom vi åt de som taco fyllning trodde
jag de var blandningen som gjorde att de blev en sån smak.
Hörde svagt hur någon pratade om "röd krydda" men ignorerade det
eftersom kycklingen var ju färdig, vem kryddar en kryddad kyckling?
Trodde de diskuterade om en annan sak. I dag klockan 7 på morgonen
fick jag ångra mig stort. Jag tål inte lilla minsta lilla stark krydda, även
om det inte ens smakar starkt. Reagerar min mage extremt. Så jag
klev upp klockan 7 panikslagen av en stark smärta i magen att jag
trodde jag skulle börja gråta. Tog en tablett och försökte sova. Klockan
är nu snart 2 och jag har fortfarande en liten smärta.

Har precis upptäckt att jag inte tål "starkt". Jag gillar de en då inte
så har aldrig inte ätit det på åratal, men insåg det i sommar när
jag försökt äta maträtter med stark kryddning. Testade att äta en
chili marinerad kyckling en gång, smakade sött så åt upp hela biten 
jag fick utan problem, men självklart, nästa dag ligger man i smärta.


Tjhohow, ännu en allergi att lägga i allergi listan
"morötter, äpplen, banan, kiwi, päron, nötter, björk pollen,
svagt mjölk allergiker, svagt mjöl, ett speciellt is te och stark mat
"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback