20 års fest

Jupp, spenderade tiden igår kväll hoss Emmelie som
idag fyller 20 år. Var en lugn skön kväll. Fick se några
nya ansikten, 1 som jag inte minns namnet på för att vi
pratade för mycket och två andra jag inte häller minns
namnet på för att de tråkade ut mig ganska mycket i 
början. Det är ju okej att man snackar minnen ifrån innan
man träffade Emmelie, men för mycket sånt prat och man
sitter tillslut och somnar. Inte att det är tråkigt, men blir
tillslut för mycket, man sitter ju där som ett spån och fattar
inget av vad de skrattar åt tillslut.

Nåja, hade trevligt och kul att få se henne igen :D

 

Kommentarer
Postat av: Emmelie

hehe :D jag förstod att du tyckte d va lite tradigt när linda kom o att vi kom in på minnen från innan vi kände varann ^^ hehe.. men d va kul att du kom iaf :D

2009-09-19 @ 21:14:14
URL: http://lillaemmelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback