Sea-salt ice-cream

Så fort jag kommer åt blå färgningsmedel man använder
i desserer ska jag göra Sea-salt Ice-cream. En glass som
är känt ifrån spelet Kingdom Hearts 2. Är nyfiken på om de
verkligen är så gott eftersom de är salt och sött :'D

Påvärkas man av reklam saker i spel och filmer?  Ja! men bara
om det är nått man kan äta, hehe. Jag brukar villja veta om det
figurerna äter verkligen är så gott som de säger, men för att de
ska väcka min nyfikenhet gäller det att jag aldrig har testat det
och att de upprepas som om de tillhörde figurernas vardag att alltid
äta det.

Rapport om det är gott kommer om ett par dagar då :D




(print ifrån Kingdom Heart 2)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback