Seg av mig..

Satt en stund på morgonen och lyssnade på tystnaden. Syrran i skolan, mamma iväg och
hjälper till på en skola medan pappa är iväg och hjälper farfar med nått. Inga datorer på
och ingen tv.

Allt man hör är de där irriterande pipandet i öronen. Tvungen att sätta på tvn så att jag
inte skulle bli irriterad av det. Piper och brusar mer när jag är förskyld. Funderar ibland
på hur jag fick tinitus, mamma påstår att de är lågstadiet, men minns inte när den kom
så vet inte. Inget som stör mig så mycket, kan ju sova utan något ljud i rummet.

Nu är äntligen Uppcon biljätterna betalt så är lugnare av mig, fast på den senaste tiden
har jag kännt mig extremt trött och seg att jag inte kunnat vara så aktiv på sidorna jag
brukar vara på.




Längar <3 ska bli skönt att
 sova på scandic med


plan för år 09-10

(100%) Fixa uppcon biljett
(100%) Fixa praktik/jobb

(5%) Lära mig grunden för japanska tecken
(20%) Fixa pengar till en japan resa
(0%) komma in i serie skolan i malmö



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback