Praktikplats

Yay, är så glad. Har fått en praktik plats på fritidsgården i Rinkabyholm
och på Falkenbergskolan. Kanske inte den bästa platsen för en som vill 
bli serietecknare, men det är nått, kommer ut lite i jobb livet, vilket jag
är väldigt nöjd över, fast tänker en då fråga om en praktik plats hos en
fotograf.  Det är mer mitt område, men ser inte så stor chans att få en
plats hos en fotograf, men vill en då försöka.

I morgon ska jag klippa mig har jag bestämt:D
darrar dock fotfarande över att klippa bort luggen, har haft en lång sne
lugg så länge nu att de är som ett kännetecken, men jag är samtidigt
så trött på min frisyr och vill ha nått nytt, så, får sluta fega, trivs jag
bättre med lång sne lugg är de ju bara att låta de växa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback