Min plan för framtiden

Min jobb coach och jag har diskuterat lite om hur jag ser min framtid,  än så länge ser
allt väldigt lugnt ut.

Söker jobb och undersöker så att mina planer kan funka året ut.

Jag samlar pengar till en resa till japan sommarn 2010 och pengar till att kunna ta mig
till Serieskolan i malmö. så ja, allt handlar om pengar, har jag inte pengarna när allt
måste betalas ser det nog väldigt mörkt ut för mig och mina planer, men en så länge är
det grönt.

Har varit på 2 grupp träffar, och 1 personlig träff med coachen än så länge.

Min dröm är att bli serie tecknare och animerare, men min nog lite ouppnåeliga dröm,
är att bli den som bestämmer i ett egetmärke vad som ska animeras och tecknas.

Så, ett besök till japan skulle göra mig så extremt glad, tecknade figurer är ju nått som
dyker upp ofta i de vardagliga livet.

Eftersom coachen gärna vill att man ska ha extra planer och inte insnöa sig för mycket
i ett enda mål har jag som små extra kategorier jag gärna hade velat jobba med också,
det kan ju visa sig att jag inte trivs att jobba som en serietecknare.

Ex Sminkare eller fotograf skulle nog vara kul.





 
"Att vara eller icke vara en tecknare,
de är frågan"

vägrar ge upp än i alla fall





Kommentarer
Postat av: CairX

De e ju sant att man ska ha alternativ man kan tänka sig. Men man ska ju satsa på det man vill också.



K, jag läste precis meningen ovan, vadå skum, kryptisk och inte sägande för fem öre... >_<



Jag önskar dig lycka på din resa till ditt dröm jobb men jag är säker på att du når dit på ett eller annat sätt =D

2009-11-04 @ 00:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback