Kommer synas på japans topplista

Moster Ylva och sambon Magnus kom över och åt middag hos oss. Efter middagen
berättade han plötsligt att hans son gjort en musikvideo för en låt som ligger i
topp listan i japan. Såg funderande en stund på honom om han skojjade med mig,
men han tog fram en extremt fint gjord musikvideo och som hans son var med i.

Så antagligen lär en musikvideo snart synas med honom. Det var inte meningen
att han skulle göra den, men fick erbjudandet och vem säger nej ;P

Nåja, får vänta och se om den tillslut dyker upp på youtube i så fall så jag kan
slänga upp den här. Var extremt fin.

Minns inte att hans son var så snygg, han är i min ålder, fast fotfarande inte min
typ ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback