Fotograf?

Min jobb coach vill att jag ska praktisera hos en fotograf, men känner mig lite osäker med det.

Vet inte riktigt varför, jag kan rätt mycket med foto, gick 2 kurser i skolan om det. Det är
väldigt blandade känslor över de, både positiva och negativa.

Satt och såg igenom ett par foton jag tog som uppgifter till skolan. Hittade ett par bilder på en
väns hundar, hade helt  glömt dem, ska försöka fixa så de blir utskrivet på fint papper. Hon ville
nämligen ha bild med båda hundarna.




Tindra(vänster sida) saknar ett
öga, därför ser de lite konstigt ut



Minns inte vad hon heter, men hon
är dotter till Tindra


Fler bilder på dem finns på min
DeviantART


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback