Fegade ur klippningen

Uhn, drog aldrig till stan för att klippa mig, var så trött och kände mig inte
för att dra enda till stan för att klippa mig en frisyr jag är osäker på.

Sökte omkring lite för att hitta någon frisyr jag skulle kunna klippa.
Tråkiga var bara att 90% av frisyrerna jag fick upp var med sne lugg. Jag är
så trött på sne lugg. Har haft de för länge, måste ha nått nytt.

Har ju de problemet för att trivas, måste ändra om lite annars blir allt så
fruktansvärt tråkigt.

När jag sökte på "Short girl hair" fick jag plötsligt fram en bild med "Asian
Girl Hair Beautiful Long" redan på 2 google sidan.

Hade för mig att de med flest rätt träffar kom först..

Hitta ingen bild på hur jag skulle vilja ha håret, tråkigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback