Blogg designe

Trött på min blogg design, måste fixa nått nytt.

Måste byta på saker och ändra om lite då och då, annars har jag svårt att trivas. Vill
ha enkelt och rent, men har lätt att samla på mig saker :P

Dock, är det nått jag är extremt nöjd med kan de vara länge, framme.

Rutigt böjar kännas extremt tråkigt av att jag har de överallt, men svart vitt tröttnar jag
aldrig på.

Tror jag ska designa nått mer som är vitt med nått svart motiv.

och tänka på design :D
en vän som äger i webb design <3
http://cairx.scarmix.com/?p=home



Kommentarer
Postat av: CairX

Haha tack Sora =D

Men tar i lite gör du ;P



Låter spännande att du ska göra en ny design ser verkligen framemot att se vad du kan hitta på! =D

2009-11-12 @ 09:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback