Praktik hoss fotograf?

Monika som tar hand om mig under praktiken på fritidsgården och jag har pratat
lite om år 10, saker som om jag ska fortsätta med praktiken längre eller om jag
ska göra annat. Känns skönt att veta att jag är välkomen till fritidsgården, men
får jag så skulle jag villja testa att praktisera hoss en fotograf eller få ett jobb.

Monika satte sig vid datorn och sökte fort upp fotografer i kalmar, hon fick upp
23 stycken fotostudier. Känns väldigt deppigt om alla skulle säga nej, men
samtidigt har jag splittrade känslor om fotograf praktik, vill testa på nått nytt,
,men vill hällre ha ett jobb och skulle samtidigt sakna monika och fritidsgården.

Vill så mycket ju åka på japan resan, men finns inga inkomster, känner att jag
behöver den där resan för pigga upp mig lite med mina framtids drömmar D:
Få upp mitt spykiska för att gå 2 års skola till, visserligen är de en serieskola,
men är lite rädd att jag känner mig för nere för skolan, lite rädd att misslyckas.
Tänk om jag inte ens kommer in i skolan? Vad gör jag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback