Mammas operation

Urk, nu är mamma opererad i armen och i vår familj är de mamma som gör allt,
pappa och lillsyrran inte ett skit, medan jag själv går och plockar upp efter andra,
dammsugar etc. Eftersom de är armen som är opererad får hon inte den, vilket är
lika med ingen mat. Pappa står och försöker göra i ordning nått för första gången
i mitt liv nu, men alltid när han ska göra nått hör man "ey kom och duka nu!!
Fattar inte hur många gånger man måste berätta för honom att jag vägrar göra
nått om någon ger mig en order om det.

Vet inte om jag kommer att stå ut med pappa så länge som mamma inte kan göra
nått, han gör allt för att smita undan att behöva göra saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback