Inte hittat jul känslan

Ligger ett tjockt lager snö på marken och snöar hela tiden i mängder, men en då har
jag inte fått någon jul känsla. Tror jag får sätta på radion med jul låtar och äta lite
typisk jul godis, eller nått bara med kanel.

Ska nog ut i stan på lördag och träffa alexandra,måste planera lite vad jag ska
servera till nyår. Tror de kommer bli nått asiatiskt. De är jobbigt att ha 2st som
kommer över som inte äter vissa saker, de den ena tycker om tycker inte den
andra om. Ska i alla fall ha kyckling och ris och klagar de, så får de klaga.
Alla gillar i alla fall kyckling, därimot vet jag inte om alla gillar ris (gör mig lite
smått galen om de visar sig att någon inte gör).

Nåja, julafton först. Har beslutat mig för en present till hela familjen, även mig,
är nått omerkligen behöver uppgraderas i vår familj som ingen har tänkt på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback