Teckna.. mycket roligare en att sova -3-

Har exprimenterat lite bland koder och lärt mig det mästa nu, gick fort,
ska man bara designa nått som passar med. Detta systemet påminner
mycket om systemet  Gaiaonline.com har.


Har suttit och skissat lite, om jag lyckas få min dator att sammarbeta ska jag
försöka filma in medan jag färglägger på datorn, fast som det ser ut nu har
jag inga framsteg i det området, hackar extremt när jag försöker måla och filma
på datorn samtidigt.vet inte vad det är som tar så  mycket av datorns energi.

Borde verkligen sova snart. Lade mig 2 igår natt men fick gå upp och ta
en sömntablett vid 5 av att det var omöjliht för mig att somna. 
har så många ider som jag måste teckna ner, så får se hur lång tid det tar..


Min avatar på Gaiaonline och någon random tjej
© by Threeky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback