Totyr med tandläkarbesök

Var hoss tandläkaren i dag, sitter fotfarande med bedövning i munnen.
Hatar att ha någon som gräver i en mun, även om min tändläkare är
riktigt bra.

Det är andra gången jag fått bedövning. Första gången var för ca 2
vecker senn. Eftersom jag föddes med nått fel på halsen (har ett litet
gulligt ärr efter), har det på nått udda sett påvärkat min ena skind tand
(fråga mig inte hur), så när ja var mindre kunnde jag ofta plocka ut
tand delar ifrån den när jag ätit nått, när jag tappade tanden trodde
vi den skulle bli normal, men de blev precis likadan. Så nu bestämde
sig min tandläkare att det var bäst att fixa den innan mitt kostfria
tandläkarbesök var slut. Så idag ser min tand helt normal ut, vilket
känns udda.

uhn, jag håller på att bli lite galen på bedövningen, är så godis sugen
och jag får inte äta nått för risken att bita sig. Det har snart gått 3
timmar sen jag fick sprutan.

Denna gången var jag i alla fall smart och åt innan jag drog till tandläkaren.
Förra gången fick jag för mig att jag inte fick äta innan, dumt val.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback