Poker kort

Älskar annurlunda poker kort, senn en kompis köpte en kortlek
med en tecknad vertion med Harry Potter på har jag alltid letat
efter en kortlek med bilder på. Hittade äntligen en efter 9 år, under
manga konventet uppcon 09. Var så stolt, eller rättare sagt är
fotfarande lite, kortleken är med en av mina favorit anime,
Lucky star.  Sökte lite för skojj som vanligt för att se vad man
kan hitta för udda saker.







Vad förvånad jag blir då 
att Hello kitty har en designe...





Hmmm, undra om det var effektivt




kan någon svara mig hur man
får in korten i kortasken? o_O


hehe, älskar saker som är
designat genomskinligt
 
















Hehe, har ett sånt här runt
med Kalle anka som motiv







Påminner om Taro kort



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback