Insperations bomb

Har så mycket insperation till saker att jag vet inte vad jag ska göra,
tecknade lite på en ny karaktär Taki, jag skapat för min DeviantART.com
användare. Blev riktigt nöjd med honom men glömmde hans bit på örat
som saknas och hans örhängen på senaste bilden med honom.
 

Vet inte varför men älskar att göra karaktärer med stora öron<3
Taki kommer även bli min lilla experiment karaktär, är så extremt
dålig med färger, och det är lättast att öva in färg teckniker om man kan 
figurer man tecknar. Kunne inte låta bli att sätta dit "läpp markeringar".
om man tittar på ett katt djur har det oftast som en svart linje om munnen,
dock ser det ut som läppstift på Taki (som är kille, ja) att de kommer nog
bli intressant att jobba med den karaktären XD

Bilden är ritad efter mitt humör, utråkad.
Mer bilder på min DeviantART 
http://3spots.deviantart.com/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback