Filmer jag väntar på

Satt och funderade på några filmer jag sett som trailer för ett tag senn
känns bara som om det är en evighet tills de kommer på bio.


Filmer jag faktiskt tänker se på bio, inget jag föredrar om det inte är film
jag förväntar mig mycket av. (priset på bio är lite löjligt nu för tiden) 






Har inte sett hela serien en, men lär nog
hinna det innan den kommer, har inte mycket kvar



Tittade inte så noga på namnet när jag
klickade in på trailen, trodde detta var trailen till
filmen "Avatar the last air bender" som jag
har trailen på högst upp, men denna var
verkligen nått som "mina ögon längtar efter".
Otroligt snyggt gjord och designat. Älskar
filmer med fantasy och special effekter.






Väntar med spänning på Tim burtons vertion av
Alic i underlandet. Tim Burton är verkligen en person
jag uppskattar och har stått nära artist hjärtat senn jag
för första gången såg "The nightmare before christmas".
Hans lekfulla och  gothiska stil är så undebar, tar fram
det läskigamen endå på ett snyggt och fint sätt även på ett
komiskt. Så avundsjuk på Jonny Depp som alltid används i Tims
filmer. Har jag för mig i alla fall, kan inte komma på någon han
inte är med på. 

Tyvär kunnde jag inte få upp en trailer på filmen,
 på nått sett har bara en på Youtube trailen och av den
kan man inte ta koden av, men tipsar verkligen att se trailen.

http://www.youtube.com/watch?v=hiPR6kA4_iU




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback