Fel ritad - klant mig >_<

Japp, och så skulle man färglägga en av sina bilder då, min avatar
för Gaiaonline.com, klar med linjerna, nu ska det bara färgläggas då
men så får man plötslist ett meddelande om att de kommit nya frisyrer
till ens avatar, frisyrer man väntat på och hoppats ska komma, så utan att
tänka sig för köper man en av de nya frisyrerna (min avatar har alltid haft
kort, så ville ändra den traditionen), återvänder för att fortsätta på bilden
och så slår det mig, nu stämmer ju inte bilden, så håller på att försöka
fixa problemet, ser lite konstigt ut en så länge men går ganska fort att fixa.

Bara lite irriterad av att ha gjort ett sånt misstag, tänkte jag skulle ha bilden
till min profile designe på Gaiaonline.com så tyckte posen blev bra, är för
lat för att göra om skissen exakt likadan bara för håret ><




© Threeky


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback