Cakes

Eftersom jag sökte omkring på en massa cupcakes började jag tänka på
cupcakes, vilket också är väldigt mycket dekorerat, men direkt när jag sökte
fick jag upp en bild som jag skrattade åt "haha, jo visst att de är en tårta",
så udersökte nyfiket saken närmare, visa sig att det verkligen var en tårta,
hittade sidan där man kunna beställa tårtorna på, måste bara säga att de
är verkligen de bäst gjorda tårtorna jag sett, om jag har pengar och behöver
en fin tårta till ett riktigt fint tillfälle då är det stället högst upp på listan, tyvär
tänker jag bara lägga in "Draken", den första bilden jag såg, de hör för fina
tårtor så kan inte bestämma mig att ta upp några och de är för många att ta upp.

Du missar nått om du inte besöker sidan Mike's Amazing Cakes
Sidan är otroligt fint gjord med.







































Kommentarer
Postat av: CairX

WOW snubben har skills!!!

Sjukt impad! Jag vill äta en sån tårta =D

2009-10-14 @ 14:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback